מגמות פלוס
.png)
.png)
בית הספר לעיצוב
%20(1)_edited.png)
מגמות פלוס
בית הספר לעיצוב
מגמות פלוס
יזמות עסקית
הדרך לעסק מצליח גם ללא הון עצמי ראשוני
במסגרת הקורס תלמדי כיצד להפוך רעיון לעסק רווחי מהיסוד, גם ללא צורך בהשקעה כספית גדולה. נעניק לך כלים מעשיים לזיהוי הזדמנויות, בניית מותג, שיווק חכם וניהול נכון של העסק. נלמד שיטות יצירת למימון, לקוחות והגדלת רכש, תוך התמודדות עם אתגרים עסקיים. הקורס מיועד לכל מי שרוצה לבנות עסק מצליח, גם ללא ניסיון קודם!
לוחות זמנים
פעם בשבוע בשעות הערב 4 ש"א, כל מפגש בין השעות: 19:00-22:00
משך המסלול: 10 מפגשים
ניהול פיננסי והתייעלות כלכלית
שיטות למימון ללא השקעה, מימון עסקים , תמחור נכון וניהול מזומנים.
שיווק ומיתוג עסקי
בנייה ופיתוח של מותג עסקי, יצירת נוכחות עסקית ברשתות חברתיות, שיווק ומכירות, גיוס ושימור לקוחות בניית משפך שיווקי, שירות לקוחות, העסקת עובדים ועוד.
פיתוח עסק
ובניית אסטרטגיה
זיהוי הזדמנויות עסקיות, בחירת תחום מתאים, מציאת בידול עסקי, הגדרת תוכנית עסקית , הגדרת קהל יעד בניית תוכנית שיווקית.
תוכנית לימודים
תוכנית לימודים
מאפייני היזם המצליח
איך מזהים הזדמנויות עסקיות?
טעות נפוצה של יזמים בתחילת הדרך
ניתוח סיפורי הצלחה וכישלוןסיעור מוחות למציאת רעיונות רלוונטיים
בדיקת היתכנות – מחקר שוק ומתחרים
קביעת הצעת ערך ייחודית (UVP)היכרות עם מודל ה-Business Model Canvas
מבנה הכנסות והוצאות
איך להבין מי הלקוח האידיאלי שלךאיך מתמחרים נכון מוצר או שירות
הכנת תוכנית פיננסית ראשונית
מקורות מימון – הלוואות, משקיעים, קרנותלימוד בניית תוכנית עסקית ותוכנית שיווקית הוא כלי קריטי להצלחה של כל עסק, קטן או גדול. תוכנית עסקית מספקת את המפת הדרכים להקמת העסק, קובעת מטרות, תכנון פיננסי, אסטרטגיות צמיחה ומבנה ארגוני. בנוסף, היא מהווה את הבסיס להערכת סיכונים ולהשגת מימון. לעומתה, תוכנית שיווקית מתמקדת בהגדרת קהל היעד, יצירת אסטרטגיות לקידום המוצר או השירות ובחירת הכלים השיווקיים המתאימים. לימוד איך לבנות תוכניות אלו מצריך הבנה מעמיקה של השוק, יכולת לחשוב אסטרטגית ויכולת לנהל משא ומתן עם שותפים פוטנציאליים. כאשר תוכניות אלו נבנות בצורה מקצועית, הן מאפשרות לעסק לפתח תדמית חיובית, להבטיח יציבות כלכלית ולגדול בצורה מבוקרת.
עקרונות המיתוג העסקי
נוכחות במדיה הדיגיטליתשיווק במדיות שונות
יצירת תוכן שמביא לקוחות
איך למכור בלי "לדחוף"
ניהול משא ומתן עסקי
בניית חוויית שירות מנצחתסוגי ישויות עסקיות (עוסק פטור, עוסק מורשה, חברה בע"מ)
חוזים והסכמים – מה חשוב לבדוק?
הגנה על הקניין הרוחני שלךאיך לנהל סדר יום נכון
שיטות עבודה שמייעלות את העסק
כלים לניהול משימות וצוותיםאיך לזהות הזדמנויות לצמיחה
פתיחת סניפים / שיתופי פעולה / הרחבת קו מוצרים
יצירת זרמי הכנסה נוספיםבניית מצגת משכנעת (Pitch)
איך לספר את הסיפור של העסק בצורה משכנעת סימולציות והתנסות פרקטיתכל משתתפת מציגה את הרעיון העסקי שלה
משוב קבוצתי והנחיות להמשך
מפגש עם יזמיות מנוסות
קהל יעד: יזמיות בתחילת הדרך, בעלות עסקים קטנים, נשים שרוצות לפתוח עסק גם ללא הון עצמי



